Kako do naslednje zaposlitve z močno e-poštno kampanjo
E-poštno trženje je eno najpogosteje uporabljenih orodij pri iskanju nove službe. Toda vedeti, kaj pisati, komu pisati in kako slediti, lahko vpliva ali uniči vašo kampanjo. V tem članku si bomo ogledali, kaj je treba in česa ne smemo storiti pri email marketing-u.
Moja prva email marketing kampanja je bila katastrofa. Ne samo, da sem poslal napačno stvar, ampak sem napačno stvar poslal tudi napačnim ljudem, zaradi česar sem bil videti kot klovn. Samo predstavljajte si, poslal sem e-pošto kreativnemu direktorju letalske revije AirFrance, ko sem opravil komaj dve snemanji. Dovolj je reči, da se mi niso oglasili. Prehodil sem dolgo pot od te katastrofe in med tem sem ugotovil nekaj nasvetov in trikov za učinkovito email marketing kampanjo.
Kaj napisati?
Začnimo na začetku. Ob predpostavki, da imate portfelj dela, ki ga z veseljem pokažete ljudem, ste pripravljeni na začetek svoje prve email marketing kampanje. Toda PDF-ja brez besedila ne morete poslati po e-pošti in pričakovati odgovora. Kaj napisati, je zelo specifično vprašanje, vendar mora biti do bistva. Nikogar ne zanima vaša življenjska zgodba. Vaše predstavitveno e-poštno sporočilo mora biti o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj ste v tem dobri.
To je kratka in hitra predloga email marketing-a, ki v hipu prenese vaše sporočilo. Nadalje lahko pišete daljša e-poštna sporočila, vendar naj bo uvod kratek. Kot pri vsakem dobrem oglasu, hitreje kot občinstvo sprejme sporočilo, tem bolje.
Komu pisati?
To je odvisno od tega, kakšno službo poskušate dobiti. Primeri, ki jih imam, so iz komercialnega in uredniškega sveta, saj sem tam predvsem namenjen trženju.
Če želite dobiti oglaševalsko službo, je najbolje, da se obrnete na kreativnega direktorja, umetniškega direktorja ali kupca umetnin. Delo vseh treh je različno, v manjših oglaševalskih agencijah pa je lahko združeno v eno osebo. Če ima agencija kupca umetnin, mu dajte prednost in se najprej obrnite nanj. To je zato, ker je kupec umetnine v bistvu oseba, ki najame vse, vključno s fotografom. Še ena dobra oseba, na katero se je treba obrniti, je proizvajalec, saj skrbi za logistiko vsake proizvodnje.
Če želite več uredniških del, morda da bi jih dodali v svoj portfelj, se poskusite obrniti na ljudi, kot je urejevalnik fotografij ali vizualni urednik. Oni so tisti, ki delajo z vsem, kar ni povezano z besedilom. Če je revija manjša od tega, je tudi art direktor dobra izbira.
Vendar pa vsaka blagovna znamka ne sodeluje z oglaševalsko agencijo. Nekateri svoje trženje izvajajo sami. V teh primerih ima lahko njihova marketinška ekipa tako imenovanega direktorja tržnega komuniciranja ali morda nekoga z besedo »fotografija« ali »producent« v nazivu delovnega mesta.
Stopnja uspešnosti
Stopnja uspešnosti email marketing kampanj se sčasoma izboljšuje. To velja za večino zvrsti fotografije. Od vaše prve kampanje ne pričakujte nobenih odgovorov. Morda se sliši nihilistično, a verjetno bo tako. Ko se vaše delo izboljšuje, boste morda začeli dobivati splošni ne, nato osebni ne in na koncu da. Stopnja uspešnosti vaših email marketing kampanj je odvisna izključno od tega, kako dosledni ste z njimi in koliko se vaše delo izboljša.
Drug dejavnik, ki vpliva na stopnjo uspeha, je seveda, če pošljete e-pošto pravi osebi. Če na primer poskušam ustvariti kampanjo za Dior, mi pošiljanje e-pošte njihovemu maloprodajnemu direktorju ne bo prav nič pomagalo. Če pa pošljem promocijo agenciji, ki je sodelovala z njimi kot stranka, bom morda videl več uspeha.
Katere storitve uporabiti?
Običajno se email marketing trženje izvaja prek storitve poštnega seznama ali z ročnim pošiljanjem. Odvisno od sloga kampanje, ki jo izvajate, lahko uporabite enega ali drugega. Trenutno raje pošiljam prilagojena e-poštna sporočila, samo zato, ker moje trženje ni namenjeno razširjanju široke mreže in bolj doslednemu pošiljanju nekaj prilagojenih e-poštnih sporočil. Če pa hočete metati široko mrežo, uporabite takšne storitve.
MailChimp je daleč najbolj priljubljen. Ima večno brezplačen načrt email marketing trženja, ki je primeren za tiste, ki se samo ukvarjajo z email marketing trženjem. Čeprav so zelo priljubljeni, pravijo, da nimajo veliko naprednih funkcij, ki jih imajo druge storitve. Kljub temu je dovolj za večino fotografov, ki želijo le poslati dokaj preprosto e-poštno kampanjo. Celo brezplačna različica ima graditelj e-pošte s funkcijo povleci in spusti ter možnost pošiljanja 12.000 e-poštnih sporočil do 2.000 prejemnikom. To je več kot dovolj za široko mrežo na večini fotografskih trgov. Tudi če je stopnja uspešnosti vaše kampanje le 1 %, še vedno dobite 20 strank, od katerih se bodo nekatere vračale.
Če želite naprednejši sistem email marketing pošiljanja e-pošte, poskusite s Constant Contact. Njihov plačljivi načrt ponuja neomejeno število e-poštnih sporočil, preprosta orodja za sledenje, knjižnico slik in spletno podporo strankam. Če želite več podatkov iz svojih email marketing kampanj, naprednih predlog in neomejenih e-poštnih sporočil, je ta za vas. Cene se začnejo pri samo 9,99/mesec, vendar ga lahko preizkusite s 60-dnevnim brezplačnim preskusom.
Zaključne misli
Email marketing trženje je moje drugo najučinkovitejše orodje, takoj za besedami. Ključ do dobre kampanje je doslednost. Če želite resnično zgraditi trdno marketinško infrastrukturo, ne morete pošiljati svojega dela, ko pridete v obdobje brez dela. Ne bo tako učinkovito in namesto da bi poslalo sporočilo, da ste dosegljivi, bo poslalo sporočilo, da potrebujete delo čim prej.